web analytics
Giurgiu-Tribune

Trei posturi vacante la Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu

Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu scoate la concurs trei posturi vacante – două la Biroul executări silite și unul la Serviciul financiar contabilitate.

Iată care sunt acestea și ce condiții trebuie să întrunească cei interesați să-și depună dosarul:

1. Consilier, grad IA, la Biroul executări silite – Funcție contractuală de execuție

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, juridice, administrative sau inginerești;

– vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani;

Concursul se va desfăşura astfel:

– Proba scrisă în data de 08.10.2018, ora 10,00

– Proba interviu în data de 10.10.2018, ora 12,00

Data limită de depunere a dosarelor – 28.09.2018, ora 16,00

2. Inspector, clasa I, grad profesional principal, la Biroul executări silite – funcție publică de execuție

Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, juridice, administrative sau inginerești;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției până pe 03.10.2018 inclusiv.

3. Consilier clasa I, grad profesional principal, la Serviciul financiar contabilitate, Compartiment Contabilitate – funcție publică de execuție

Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 5 ani

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției până pe 03.10.2018 inclusiv.

Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 6 din HG nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare.

Relaţii suplimentare puteți obține la sediul DITL din șoseaua Alexandriei, numărul 7, bl. G2, la telefon: 0246231521/103, persoana de contact: Murgă Rodica – consilier, sau email: hr.taxe@primariagiurgiu.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *