web analytics
Giurgiu-Tribune

“Identități și experiențe dunarene” -conferința pentru identificarea si promovarea atracțiilor turistice

Asociația Amfiteatru, Asociația Eastern Danube Convention & Visitors Bureau Giurgiu și Patronatul Județean pentru IMM , cu sprijinul instituțiilor si mediului de afaceri locale ,au organizat ieri la Giurgiu conferința “Identitati si experiențe Dunărene”.

Evenimentul face parte din Forumul Internațional pentru Turism Responsabil.

“Identitati si experiențe Dunărene” este o conferința organizata in cadrul Cosy Week, o săptămână de evenimente care celebrează atracțiile și identitățile României, de la meșteșugari la festivaluri, trecând prin gastronomie, regenerare urbană sau educație în contextul în care 2017 a fost desemnat de ONU- Anul Internațional al Turismului Durabil pentru Dezvoltare.

Cuvântul de deschidere a aparținut primarului municipiului Giurgiu, Nicolae Barbu, care a vorbit despre perspectiva municipalității în domeniul turismului dunărean, amintind proiectele derulate sau aflate în curs de pregătire și evaluare, prin care Giurgiu să ajungă un reper în turismul de weekend al regiunii sau turismul de afaceri, prin plasarea sa strategică.

Edilul a reamintit si despre CNIPT, proiectul de amenajare a Canalului Cama, portul de ambarcațiuni, prin care se dorește dezvoltarea acestei regiunii.

In plus , acesta a subliniat ca scopul municipalității este să promoveze capitalul natural, istoric și de agrement al orașului, prin punerea în valoare într-un circuit turistic a câtorva obiective turistice giurgiuvene precum Cetatea Giurgiului, Podului Bizet, Parcului Alei si Clădirii Zalomit.

Printre invitații conferinței s-au numărat George Brezoi -Direcția de Antreprenoriat și Programe pentru IMM), Mihai Ogrinji (România Pitorească/ AJTR), Mircea Crisbășanu (Asociația Cycling Romania) sau Prof. Univ. Constantin Stoenescu (Decan Universitatea București) și Lili Ganceva, directorul Executiv al Euroregiunii Ruse-Giurgiu.

Evenimentul a cuprins trei paneluri- Premisele realizării unui produs turistic bazat pe tradiții și atracții locale si introducerea acestuia într-un circuit turistic, dezvoltarea durabilă a comunităților și Identitate locala, resurse antropice și naturale și dezvoltare turistică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *