
Începând cu anul 2012 fenomenul ce transmite febra reducerilor, Vinerea Neagra sau Black Friday prinde contur și în România. Oamenii vânau toată noaptea prețurile, site-urile picau, unii comercianți făceau două episoade, alții erau ceva mai reținuți însa vânzările au crescut.
Chiar dacă până în prezent s-au schimbat multe, cert este că cei mai rapizi sunt cei mai norocoși reușind să prindă cele mai bune oferte, alții se plâng că produsele urmărite de ei sunt chiar mai scumpe decât acum o lună sau două. Au apărut plățile cu cardul, rezervarile in magazin, ratele in magazin, vânzările de sagway, trotinete electrice etc.
Inspectorii OPC recomandă cumpărătorilor să urmarescă cu atenție prețul produsului dorit pe o perioadă mai lungă de 30 de zile, așa pot vedea oscilațiile prețului real, să verifice perioada ofertei și că în mediul online orice produs poate fi returnat în termen de 14 zile fără vreo explicație în prealabil, ateție însă că în magazinele fizice nu este valabilă această opțiune.
Apostol Claudiu