web analytics
Giurgiu-Tribune

Call center la DSP Giurgiu, disponibil non-stop pentru informații legate de pandemie

Cetăţenii care au întrebări sau nelămuriri referitoare la tot ce înseamnă pandemia de COVID-19, dar şi cei care doresc informaţii despre campania de vaccinare anti-COVID-19, pot apela, 24/24 h, numărul unic de call-center 0214144446.
La acest număr de telefon, cetăţenii primesc informaţii despre decizii de izolare/carantinare, se realizează anchete epidemiologice, se transmit rapoarte medicale, se comunică rezultatele testărilor prin metoda RT-PCR pentru depistarea virusului SARS-CoV-2, informaţii despre testări rapide antigen, măsuri de igienă, derogări de la măsura de carantinare, informaţii despre locaţiile centrelor de vaccinare anti-COVID etc.
Call-centerul funcţionează în cadrul Direcţiei de Sănătate Publică Giurgiu, iar personalul care îl gestionează lucrează în 3 ture (12/24 – 12/48 h), câte 3 angajaţi pe tură, suplimentaţi cu 3 angajaţi în program de 8 ore.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *