Se consideră materiale de campanie doar cele produse și distribuite după începerea campaniei electorale. Astfel, legal vorbind, bannerele, posterele sau orice alte materiale realizate și distribuite înainte de această dată nu sunt considerate materiale electorale, ci sunt produse prin care se promovează partidul.
În campania electorală, partidele politice pot achiziţiona şi utiliza numai următoarele tipuri de materiale de propagandă:
a) afişe cu dimensiunile de cel mult 500 mm o latură şi 350 mm cealaltă latură;
- b) afişe prin care se convoacă o reuniune care vor avea 400 mm o latură şi 250 mm cealaltă latură şi vor fi amplasate în locurile speciale pentru afişaj;
- c) materiale de propagandă audio sau video, difuzate de mass-media audiovizuală;
- d) publicitate în presa scrisă;
- e) materiale de propagandă online;
- f) broşuri, pliante şi alte materiale tipărite din aceeaşi categorie
De menționat este faptul că un partid se poate promova oricând, chiar și între alegeri, urmând ca sumele respective să fie declarate către Autoritatea Electorală Permanentă și raportate anul următor, până în luna aprilie.
Camelia SACHETTI