Deputatul PNL, Gabriela Horga: ”Iată că se poate ca într-un an să se deblocheze și lucrările la podul Grădiștea””

 

Podul de la Grădiștea s-a prăbușit în 2005 din cauza viiturilor, iar lucrările de reconstruire a acestuia au fost amânate în mod repetat, pentru că guvernele care s-au perindat nu l-au considerat important.
Lipsa acestui pod a lungit semnificativ distanța pe calea ferată dintre București și Giurgiu, trenurile fiind obligate să ocolească pe la Videle. Din acest motiv, un tren ajunge de la București la Giurgiu în 2 ore și jumătate sau chiar 3 ore.
Acum se lucrează intens la Podul de la Grădiștea, după cum precizează pe pagina sa de facebook deputatul PNL, Maria Gabriela Horga.

Iată că se poate ca într-un an să se deblocheze și lucrările la podul Grădiștea, să se deblocheze, să se reia și finalizeze și centura Mihăilești, să se finalizeze în doar un an de la predarea amplasamentului și drumul de legătură DN5 – Pod Prieteniei din Giurgiu. Trei dintre obiectivele importante asumate.

Se lucrează, astfel, la refacerea legăturii feroviare București-Ilfov-Giurgiu, semn că echipa PNL Giurgiu își onorează promisiunile făcute în campania electorală. Mulți au contestat angajamentul nostru, pe bună dreptate pentru că ani de zile au fost doar amânări și scuze, dar iată că după 16 ani de așteptare podul de la Grădiștea va fi reconstruit.
Lucrările sunt în desfășurare pe Lotul 1, care vizează modernizarea liniei de cale ferată pentru reluarea circulației feroviare peste râul Argeș – Pod Grăiștea. Au început forajele, se execută terasamentele, se lucrează la demolarea pasajului peste DN5A, se defrișează vegetația.
Contractul a fost semnat în decembrie anul trecut de Guvernul PNL și de Ministrul Transporturilor de atunci, Lucian Bode. Sprijinul a continuat și după instalarea celui de-al doilea guvern PNL.”

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *