În aceste zile, foarte mulți giurgiuveni au primit notificări de la furnizorii de energie electrică, prin care sunt înștiințați că au depășit consumul de energie electrică stabilit în contract.
Potrivit notificării, în cazul în care ce ajunge în situația de a depăși puterea aprobată și este întreruptă alimentarea cu energie electrică, consumatorii au mai multe posibilități:
- Realimentarea locului de consum (fără intervenția personalului Operatorului de Distribuție) astfel:
- se scot din priză unul sau mai mulți consumatori
- dacă există acces la contor, se apasă butonul galben și contorul se reia automat
- dacă nu există acces la contor, se coboară toate siguranțele de la panoul electric al locuinței, se așteaptă 10 secunde, după care se rearmează siguranțele.
2. Depunerea unei solicitări de suplimentare a puterii aprobate
Depășirea puterii energiei electrice se poate produce atunci când în locuință sunt folosiți, simultan, mai mulți consumatori. Din acest motiv trebuie acordată atenție contractului cu furnizorul, acolo unde este menționată puterea acordată, pentru a nu exista riscul întreruperii energiei electrice.