Giurgiuvenii prefera plata la ghisee ori pay-point-uri

De mai bine de un an Direcția de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu oferă pentru contribuabili posibilitatea de a-și rezolva problemele fiscale din fața calculatorului sau de pe telefonul mobil!
Giurgiuvenii prefera totusi  sa plateasca taxele si impozitele locale la ghisee unde este coada pe intreaga durata a programului.

Dintre cele peste 200 de tipuri de servicii pe care le prestează aproape zilnic către populație, DITL Giurgiu poate oferi o parte a acestor servicii și on-line, fără a mai fi nevoie de deplasarea la sediile instituției. Poate din cauza faptului ca multi giurgiuveni nu  stiu sa faca plati on line,sau nu au incredere in aceasta modalitate, la ghiseele  Direcției de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu este vesnic coada.

In plus, multi giurgiuveni lureaza in timpul orarului de functionare al directiei ,ori nu se pot deplasa, iar la pay-pointuri nu se incaseaza asemenea taxe, si roaga pe altcineva sa le faca acest serviciu , marind timpii de asteptare.

Direcția de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu, Laurentiu Tintea,considera ca o cauza in plus ar fi si o nevoie de socializare prea mrare ori  comportamentele deprinse în zeci de ani;

”Sincer vă spun că nu constat o cerere foarte mare a populației pentru astfel de servicii; doar câteva dintre aceste servicii sunt mai des folosite, cum ar fi plățile on-line, dar în cele mai multe situații oamenii preferă încă statul la ghișeu! Nu pot să înțeleg asta, poate e nevoia noastră de socializare prea mare, poate e mai greu să schimbi niște comportamente deprinse în zeci de ani, nu știu! Cert este că oamenii nu se înghesuie să folosească calculatorul ca să-și rezolve problemele într-un mod mai simplu și mai rapid, deși au acest lucru la îndemână de mai mult timp!” a precizat directorul DITL Giurgiu, Laurențiu Țintea”

Pentru folosirea serviciilor de mai sus este nevoie de accesarea paginii de internet a DITL Giurgiu, – www.ditlgiurgiu.ro secțiunea DEPUNERE/OBȚINERE DOCUMENTE ONLINE din dreapta paginii.

”Noi rămânem în continuare deschiși nevoilor populației și urmărim cu atenție solicitările oamenilor, însă dezvoltarea acestor servicii și direcționarea investițiilor în această direcție trebuie făcută plecând de la nevoile contribuabililor. Altfel ne vom lăuda cu investiții în servicii pe care nu le folosește nimeni, cu <<HUB-uri>>, <<portaluri>> sau <<platforme>> denumite așa pompos, dar de care nu a auzit nimeni!” a ținut să menționeze, Laurențiu Țintea

N.R. Accesul la ghiseul din Piata Centrala se face pe usa gri, iaroamenii stau la rand sub umbrela magazinului vecin pentru umbra si a nu se tampona cu cei ce ies.

Camelia Sachetti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *