Lucrările la podul de la Grădiștea avansează

Anul trecut, în vară, firma austriacă PORR, singura care a ofertat pentru construcția podului de la Grădiștea, a demarat lucrările pentru ridicarea noului pod, după ce au demolat vechiul pod construit în anii 80.

De atunci, lucrările nu s-au oprit, în prezent fiind ridicați stâlpii de susținere fiind respectat graficul lucrării. 

În urma licitației derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, oferta depusă de PORR CONSTRUCT a fost declarată câștigătoare în cadrul procedurii de achiziție a serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor pentru ”Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”.

Obiectivul general al investiției pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră este ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ.

Durata contractului este de 91 de luni, din care: 6 luni proiectare, 24 luni execuție lucrări, o lună pentru verificarea și aprobarea la plată a lucrărilor și a testelor si minim 60 luni perioada de garanție, conform datelor din SEAP.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *