
Din această săptămână, Consiliul Județean Giurgiu a demarat promovarea învățământului profesional și dual în școlile din comunele apropiate de municipiu.
Astăzi , avantajele învățământului profesional și dual au fost prezentate elevilor din Răsuceni, una dintre cele mai putin dezvoltate comune din județ. Elevii au primit cu interes informațiile furnizate de promotori și au spus că toate facilitățile care însoțesc această ofetă vor conta semnificativ în alegerea finală.

Și elevii din școlile din Vedea și Găujani copiiî au fost surprinși de informațiile si filmulețele de prezentare vizionate încât și s-au interesat de clasele disponibile.
Elevii din aceste doua comune s-au arătat interesați de oferta de meserii prezentată luni, 21 martie, precum și de burse de, masa caldă , cazarea și transportul gratuit la școală.
.

Marți, promotorii campaniei au ajuns la școala profesională din Gogoșari alături de domnul Dan Climov, reprezentant Bosch România, unul dintre cei mai mari jucători din piața automotive la nivel mondial.
Campania este primită cu din ce în ce mai mult interes de catre părinți, elevi, reprezentanți ai autorităților locale și ai firmelor care au dat curs acestor invitații.

Campania de promovare a învățământului profesional și dual în școlile din comunele apropiate de municipiu a fost lansată pe 11 martie la Colegiul Tehnologic ”Viceamiral Ioan Bălănescu” din Giurgiu, iar, alături de președintele al Consiliului Județean Giurgiu,Dumitru Beianu au fost vicepreședintele C.J. Ela Mihalcea și deputatul PNL, Alexandru Andrei.

Implicarea mediului de afaceri giurgiuvean este esențială în succesul acestei inițiative .
Până în prezent au participat și sprijinit constant acest proiect Shipyard ATG Giurgiu, prin implicarea doamnei Ciurel Gina, din partea doamnei Dicu-Sava Mădălina și domnului Drăgulin Sebastian din partea Agroconcept Impex SRL, domnului Deacu Daniel din partea S.C. Lucmar SRL și domnului Gheorghe Cireap din partea S.C. Romvelia S.R.L.
CT Park și MOL România, sunt de asemenea companii și-au manifestat dorința de implicare, MOL România donând 11.000 euro, bani care se vor concretiza în burse pentru elevii care aleg această formă de învățământ.
Avantajele meseriilor promovate vor ajunge la cât mai mulți copii prin continuarea intensivă a aceseti campanii.
