Cetățenii municipiului Giurgiu care nu dețin acte de proprietate asupra terenului aferent casei de locuit și anexelor gospodărești se pot prezenta la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu din B-dul București nr. 49-51, în zilele de luni până vineri între orele 08.00 – 16.00, în vederea formulării cererii de atribuire în proprietate a terenului respectiv, în temeiul Legii nr. 231/2018 pentru modificarea și completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.
Conform prevederilor legale, termenul de depunere a cererilor este până la data de 9 decembrie 2018.Cetățenii vor anexa cererii următoarele documente:
– acte de identitate;
– schița actualizată a imobilului, executată de o persoană autorizată, care să cuprindă vecinătățile actuale;
– declarații notariale ale vecinilor din care să rezulte că nu există litigii de hotar;
– orice document care să vină în sprijinul atribuirii în proprietate a terenului revendicat (act sub semnătură privată, certificate de moștenitor etc.);
– certificat fiscal.