Peste 100 de echipamente medicale au fost achiziționate de Spitalul Județean și Consiliul Județean Giurgiu prin intermediul unui proiect de peste 11 milioane lei

În perioada februarie 2020 – septembrie 2022, Spitalul Județean Giurgiu și Consiliul Județean Giurgiu au derulat un proiect, extrem de important în contextul crizei sanitare generate de SARS-CoV-2.

Au fost doi ani dificili, în care mii de giurgiuveni au avut nevoie de îngrijiri medicale de specialitate pe timpul spitalizării, când a fost nevoie de aparatură medicală și echipamente destinate exclusiv tratării pacienților infectați cu noul coronavirus.

A fost momentul în care echipe de specialiști din cadrul Spitalului Județean și Consiliului Județean Giurgiu au pus bazele unui proiect în valoare de 11 milioane lei, pentru a crește calitatea actului medical și a capacității de tratare și monitorizare a pacienților COVID-19.

Astfel, prin intermediul proiectului s-au achiziționat 110 echipamente medicale necesare tratării pacienților, dar și echipamente de protecție și materiale sanitare utile atât pacienților cât și personalului medical și auxiliar.

Deși a fost un proiect dificil, cu un volum foarte mare de lucru, a ajuns cu bine la final, iar pentru a marca acest aspect a fost organizată o conferință de presă, la sediul Consiliului Județean, unde au participat echipele de specialiști, care au lucrat la implementare.

Dragoș Chivu – manager Spitalul Județean Giurgiu: ”Ne-au fost de un real folos toate echipamente primite prin intermediul acestui proiect, pentru că am reușit să oferim asistență medicală de calitate pacienților. Au fost vremuri grele, dar am reușit să trecem cu bine peste ele.”

Potrivit datelor centralizate de Spitalul Județean Giurgiu, peste 2.200 de pacienți au fost tratați de COVID 19 pe secțiile spitalului, dintre care peste 1.000 au avut nevoie de oxigen.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *