SERVICIUL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR -GIURGIU va asigura primirea/eliberarea actelor de identitate doar în cazuri speciale, temeinic justificate:
– pierdere, distrugere, furt, expirare, căsătorie, în zilele de LUNI ȘI MIERCURI ale fiecărei săptămâni în intervalul orar :
– 9.00-13.00 primiri cereri;
– 13.00 -16.00 eliberări acte de identitate
COMPARTIMENTUL STARE CIVILĂ va desfăşura activităţi de înregistrări naşteri, înregistrări decese curente, căsătorii.
Pentru persoanele care au cărți de identitate sau buletine a căror valabilitate este expirată sau urmează să expire în perioada stării de urgență, valabilitatea acestora va fi prelungită de drept până când va fi încetată starea de urgență.
Eliberarea duplicatelor doar în cazuri speciale, temeinic justificate.
Persoanele programate în vederea încheierii căsătoriei vor putea fi însoţite în ziua oficierii căsătoriei de 2 persoane (martori) în sala de oficieri.
PROGRAM CU PLUBLICUL:
Luni – Vineri : 9.00-16.00
Sâmbăta – Duminica : 9.00 – 13.00