Proiect pilot în Vama Giurgiu pentru reducerea cozilor de TIR-uri

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a venit cu o soluție pentru reducerea timpilor de așteptare a automarfarelor, în Vama Giurgiu.

Practic, printr-un proiect pilot, circulația vehiculelor de transport marfă a fost reconfigurată, astfel încât tranzitarea frontierei să se facă mult mai rapid.

Potrivit directorului Agenției de Control și Încasare, Ion Slubschi, toate automarfarele trec prin noul sistem, iar cele care nu prezintă risc de depășiri de mase și dimensiuni sunt dirijate pe o bandă rapidă, fără a fi cântărite.

TIR-urile care prezintă risc de depășiri de masă sunt dirijate pe cele două benzi destinate cu sisteme de cântărire.
Pe benzile inscripționate EU vor putea circula numai camioanele înmatriculate în Uniunea Europeană. Pe benzile inscripționate ALL TRUCKS vor putea circula, atât autocamioane înmatriculate în state non-UE, cât și cele înmatriculate în state membre UE dacă benzile inscripționate EU sunt suprasolicitate sau banda ALL TRUCKS este liberă.

One thought on “Proiect pilot în Vama Giurgiu pentru reducerea cozilor de TIR-uri

  1. Bună ziua astăzi am trecut eu prin vama cu un ansamblu cap tractor + semiremorca GOL și tot am fost cântărit ba chiar am fost dat înapoi ca am trecut cu o viteza de 10 km la ora ca ideie nici o modificare chiar mai rău.
    Și dacă ai în fata ta 10 camioane non UE se blochează intrarea în vama iar celelalte culoare ajung sa fie goale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *