Din cauza numărul mare de cazuri de îmbolnăvire cu virusul coronavirus înregistrate în rândul personalului din cadrul compartimentului arhivă şi registratură al Tribunalului Giurgiu, președintele Tribunalului Giurgiu a decis în baza unui act implementat la nivel de instituție să suspende activitatea cu publicul la ce două structuri pentru perioada 13.04.2021 – 04.05.2021.
În perioada mai sus menţionată, studierea dosarelor se va face în sala de şedinţă, prin grija completelor de judecată, care vor asigura timpul necesar în acest sens, şi a grefierului de şedinţă. Transmiterea cererilor de chemare în judecată, a căilor de atac şi a oricăror alte cereri adresate instanţei care nu se depun direct în şedinţă, precum şi comunicarea acestora către părţi se va realiza exclusiv prin poştă sau fax ori în format electronic, prin e-mail.
Obţinerea de date şi informaţii în legătură cu dosarele aflate pe rolul tribunalului, de către persoanele interesate, se pot face telefonic, prin intermediul Biroului de Informare şi Relaţii Publice, sau prin mijloace electronice (fax, e-mail), precum şi prin accesarea aplicaţiei Dosar electronic. Programările realizate pentru perioada 13.04.2021 – 04.05.2021 la Compartimentul Arhivă şi Registratură vor fi anulate, persoanele programate urmând a fi înştiinţate asupra datei la care au fost reprogramate.