De când cu rețelele de socializare, problemele cu care se confruntă giurgiuvenii nu mai ajung la autoritățile locale, prin sesizări scrise, ci direct în spațiul public, unde oricine poate posta oricând, orice.
Mulți se așteaptă să se și rezolve, în speranța că cineva din primăria Giurgiu stă 24 de ore din 24 cu ochii pe facebook, notează și a doua zi ia măsuri.
Primăria Giurgiu sau orice altă instituție publică nu este obligată să se autosesizeze sau să dea curs nemulțumirilor din spațiul online, atâta timp cât oamenii se feresc să depună sesizări oficiale, care pot primi răspunsuri la fel de oficiale.
De aici și demersul primăriei, care a inființat o adreasă de mail, unde giurgiuvenii nemulțumiți pot sesiza administrația locală, atașând chiar și fotografii sugestive: petitiiprimariagiurgiu@gmail.com
Pașii sunt simpli:
- Numele complet, o adresă de corespondență și un număr de telefon sunt obligatorii pentru înregistrarea oficială a sesizării;
- Explicați problema într-o manieră cât mai simplă și clară și inserați, dacă aveți posibilitatea, fotografii ;
- După ce ați redactat sesizarea, o puteți trimite către adresa de e-mail petitiiprimariagiurgiu@gmail.com.